فروشنده معتبر زالو درمانی پرورشی

زالو جانور کوچکی از گونه‌ی کرم‌های آبزی است که تاثیر آن در درمان انواع بیماری‌ها، در طب سنتی و جدید کاملا پذیرفته شده‌است. البته توجه به این نکته لازم است که تمام انواع زالو، برای درمان مناسب نیستند و از میان چندصد گونه ی شناخته شده ی آن، فقط ۱۵۰ گونه برای درمان بیماری‌ها، مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین برای دسترسی به زالو درمانی، مراجعه به مراکز معتبر توزیع زالو، ضرورت دارد.فروشنده معتبر زالو درمانی پرورشی

استفاده از زالو در طب سنتی

استفاده از زالو در طب سنتی در طب سنتی ایران زالو از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. از دیدگاه اطبا، این موجود کوچک خونخوار، نسبت به حجامت خون را از نقاط عمیقتری خارج می‌کند و از این نظر اثر بخشی بیشتری دارد. از گذشته‌های دور زالو برای درمان انواع عفونت، بیماری‌های قلب و عروق، بیماری‌های پوستی، مشکلات گوارشی، واریس، آرتروز و بسیاری بیماری‌های دیگر کاربرد داشته است.

در گذشته زالو را مستقیما از تالاب ها و مرداب ها تهیه می‌کردند، به همین دلیل بسیاری از مردم با تصور اینکه زالو، موجودی غیربهداشتی است و می‌تواند عامل انتقال میکروب یا بیماری باشد به سراغ این شیوه‌ی درمانی نمی‌رفتند.

در گذر زمان، با تحقیقات متخصصان و اثبات آثار اعجاب آور زالو درمانی، توجه افراد زیادی به این جانور مفید معطوف شد؛ کم کم ایده ی پرورش زالو برای مصارف درمانی، طرفداران زیادی پیدا کرد و پرورش زالو تبدیل به یک کسب و کار پر رونق شد.امروزه مراکز طب سنتی، با کسب مجوزهای لازم، زالو درمانی بهداشتی را از مراکز پرورش زالو تهیه و برای درمان بیماران به کار می‌برند.

بهترین عرضه کنندگان زالو درمانی اصل

بهترین عرضه کنندگان زالو درمانی اصل با توجه به این که سازمان بهداشت جهانی، استفاده از زالو را برای درمان بیماری‌ها مجاز می داند، در سراسر دنیا مراکز پرورش و فروش زالو به صورت گسترده مشغول فعالیت هستند. در ایران نيز در سال های اخير شاهد رشد این چنین مجموعه هایی بوده ایم. بیشتر شدن آگاهی مردم و وجود این قبیل مراکز بهداشتی پرورش زالو، باعث استقبال بیشتر آنها از زالو درمانی شده است. که به تبع آن تعداد کلینیک های زالو درمانی در سطح کشور افزایش چشمگیری داشته است.

تمامی مراکز طب سنتی، کلینیک‌های مجاز، عطاری‌ها و عموم مردم برای تهیه‌ی زالو درمانی اصل می‌توانند به مرکز پرورش زالو مراجعه کنند. فروشنده با کسب تمامی استانداردهای بهداشتی لازم، اقدام به پرورش و عرضه‌ی بهترین زالوهای درمانی نموده است. و تلاش می‌کند تا شرایط خرید و فروش زالو را بیش از پیش تسهیل نماید.

در این مرکز، زالو درمانی اصل با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت انواع زالو، مراحل سفارش و نحوه ی انتقال زالو، می توانید با شماره های درج شده در سایت اینترنتی تماس حاصل کنید.

192

  1. سلام وقت بخیر:
    از زالو برای درمان گرفتگی عضلات و کمر درد استفاده کرده ام واقعا جواب داد ممنون از سایت معتبرتان

    • پرورش این زالو ها در هر محیطی غیر از محیط خاص خودش می تواند بسیار خطرناک باشد چرا که یکایک این زالوها ازبین میرود

  2. با سلام زالو درمانی یکی از روشهای طب سنتی بحساب میاد اگر چه شاید ما به خاطر قیافش چندشمون بشه انجام بدیم ولی واقعیت اینه که برا سلامت بدن خیلی مفیده

  3. کیفیت محیط زندگی زالو به چه چیزهایی بستگی دارد؟جنسیت زالو چگونه مشخص می شود؟نحوه شناسایی زالوی هیرودو میشه مشخص کنید؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

      • از زالو برای درمان انواع بیماری هادر طب سنتی استفاده می‌کنند برای درمان انواع عفونت ها ،بیماری های قلبی وعروقی،بیماری پوستی،ومشکلات گوارشی ،واریس،آرتروز،مورد استفاده قرار می‌گیرد

  4. سلام خسته نباشید
    از زالو درمانی در طب سنتی توصیه فراوانی شده است و بر خاصیت آن تاکید زیادی شده

  5. سلام و عرض ادب. خیلی از افراد از جمله خود من وقتی زالو میبینیم واقعا چندشمون میشه.ولی اگر خواص و مزایای این موجودات کوچولو رو برای بدنمون بدونم ،هیچوقت همچین عکس العملی نشان نمیدهیم.خیلی خوبه که زالو پرورش می دهید برای زالودرمانی. خاصیت این موجود برای بیرون کشیدن خون کثیف از بدن یک امر ثابت شده است.من نمیدونم ایا زالو درمانی هم مثل زنبوردرمانی برای بیماری ام اس خوب هست یا خیر. .

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  6. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا قیمت را بفرمایید طاعات و عبادات شما مورد قبول درگاه الهی

  7. سلام خسته نباشید
    از خواص زالو درمانی برای بیشتر بیماری ها توصیه های زیادی شده است ممنون از سایت خوبتون

  8. سلام خسته نباشید خدمت شما امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید بسیار عالی بود توضیحاتتون امیدوارم موفق باشید

  9. سلام خسته نباشید خدمت شما لطفا بفرمایید آموزش و پرورش در این زمینه دارید یا خیر متشکرم

    • لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  10. درود بر شما و خدا قوت … فروش عمده چه ویژگی هایی داره که مشتری ترغیب بشه ؟ با سپاس از پاسخگویی شما

    • لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  11. سلام خسته نباشيد لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه صورت است ممنون میشم زودتر پاسخ بدهید با تشکر

  12. زالو جانور کوچکی از گونه‌ی کرم‌های آبزی است که تاثیر آن در درمان انواع بیماری‌ها، در طب سنتی و جدید کاملا پذیرفته شده ‌است و استفاده از زالو درمانی پرورشی را جهت درمان بیماری هایتان ضمن مشورت با پزشک به شما توصیه می کنم.

  13. سلام این زالوها قیافه ترسناکی دارن اما خیلی برای گرفتن بیماری ها و خون آلوده بدن مفیده اکثر مردم شاید از این روش برای گرفتن آلودگی بدن استفاده کنن چون واقعا موثر هستش

  14. زالو های بسیار با کیفیتی توسط این مجموعه ارائه میشه و عطاری خسروی از ایشان تهیه میکنند

  15. سلام و خسته نباشید امروزه که طب سنتی بین مردم رواج خاصی پیدا کرده زالو درمانی بهترین گزینه برای درمان بیماری هایت ممنون از سایت خوبتون

  16. زالو ها انواع مختلفی دارند و بسیار مفید هستند زالو باعث بهبود جریان می شود و بسیاری از بیماری ها را درمان می کند

  17. سلام وقت بخیر بعضی ها با استفاده از زالو درمانی توانسته اند موفق به درمان ریز ش موهای خود شوند زالو درمانی بسیار آسان است

  18. این موجود از نرم تنان آبزی است و خاصیت درمانی در بزاق دهان خود دارد که برای بسیاری از بیماری ها مفید است

    • در خصوص پیگیری محصولتون لطفا از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید، همکاران ما پیگیر کار شما عزیزان هستند.

  19. درود بر شما
    امیدوارم در مسیری که شروع کرده اید هر روز موفق تر باشید. برای همکاری تماس خواهم گرفت.

  20. با سلام
    در هرحال با توجه به فعالیت بهداشتی و دارای مجوز شما در راستای پرورش و توزیع زالو برای متقاضی اعتماد بوجود میاد خصوصا که با قیمت مناسب عرضه می کنید
    سپاس

  21. باسلام خدمت شما ببخشید قیمت زالوی پرورشی رو میفرمایین.راه تشخیص زالوی درمانی از زالوی سمی چیه؟فروشتون به صورت عمده ست؟

    • در خصوص پاسخگویی به سوال شما از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگوی سوالات شما باشند

    • در خصوص پاسخگویی به سوال شما از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگوی سوالات شما باشند

  22. زالو درمانی انجام دادم عجیب شگفت زده کرد پوستم رو ..دوستان زالو درمانیه این سایت با زالودرمانی های بیرون فرق می کنه بخاطر اینکه اصلن قبلش مشاوره میشی و کاملا حمایتت می کنن عزیزان این سایت

  23. باسلام زالوبرای درمان انواع عفونت ،بیماریهای قلب وعروق،بیماریهای پوستی،مشکلات،گوارشی،واریس،آرتروزوبسیاری بیماریهای دیگر کاربردداشته

  24. سلام وقت بخیر به مجموعه مهرزالو
    از گذشته تا امروزه زالو جایگاه خاصی در طب سنتی داشته و درمان خیلی از بیماری هاست .
    شخصا برای درمان پوست و جوش های چرکی ازاین زالو خرید کردم و از نتیجه بسیار راضی هستم

  25. سلام وقت بخیر من از ای سایت زالو درمانی را خریداری کرده ام چون از نظر کیفیت بالایی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت زالو درمانی را خریداری کنید .

  26. باسلام ووقت بخیر. زالوبرادرمان اکثربیماریهامفیدمیباشدودرمان عفونتهانیزمفیدمیباشدمخصوصابرخی ازجوشهای خیلی بدکه روی صورت میزنه وبراحتی ازبین نمیره بخاطرعفونت میباشدوبازالودرمان میشود. بسیارممنون ازسایت بسیارعالی ومطالب مفیدآن واقعا خسته نباشید

  27. سلام وقت بخیر زالو درمانی از قدمت بالایی برخوردار. می باشد که که به عنوان درمان مریضی ها در طب سنتی استفاده می گردد.

  28. با سلام و خسته نباشید و قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان زالو درمانی واقعا به آدم ارامش میدهد و باعث آرامش روح و روان انشان می شود سایت شما بهترین سایت در حوزه فروش زالوهای درمانی می باشد

  29. سلام و وقت بخیر تشکر میکنم بابت ارائه مطالب مفید وکاربردی در زمینه زالو درمانی پرورشی،با داشتن اطلاعات در این زمینه بهتر می توانیم جهت درمان با این روش اقدام کنیم.

  30. با سلام و وقت بخیر. زالو درمانی روشی مناسب برای بیماری رایج مفصلی آرتروز است. ویژگی‌های ضدالتهابی و بی‌حس‌کنندگی بزاق زالو از درد و حساسیت مفصل صدمه‌‌دیده می‌کاهد. زالو درمانی توانسته از سرعت پیشرفت سرطان ریه بکاهد. زالوها برای نرم نگه‌داشتن بافت‌ها و سرعت درمان پس از جراحی‌های بازسازی صورت، انتخابی عالی و محبوب است. با تشکر از مجموعه مهر زالو

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  31. سلام بر شما وقتتون بخیر خیلی ممنون از مطالب مفیدتون همیشه شنیده بودم که استفاده از زالو از بهترین راه ها برای پاکسازی خون هست ، فقط من یه سوال داشتم ، قیمت زالو ها رو از کجا میشه دید؟ میشه به مقدار کم سفارش داد؟

    • در خصوص شرایط پرداخت محصول لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  32. سلام و درود
    ممنون از سایت خوبتون و توضیحاتی که در اختیارمون گذاشتید،
    زالو درمانی یکی از روشهای طب سنتی بحساب میاد و بسیار مناسب هست

  33. دوستانی که سوال پرسیدند برای پوست هم خوبه؟بله یکی از خواص زالو درمان بیماری های پوستی است و همچنین دردهای عضلانی را کاهش میدهد. و علاوه براینها زالو درمانی نتایج موفقیت آمیزی در درمان تورم های چشمی داشته است .

  34. امروزه بسیار از افراد برای درمان برخی بیماری ها از جمله پا درد و کمردرد به طب سنتی روی آوردند و زالو درمانی را انجام می دهند آیا شما تولید کننده زالو پرورشی برای درمان هستید؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  35. زالو یکی از جانورانی است که کاربردهای درمانی و بهداشتی زیادی دارد، از این رو پرورش و تولید آن از لحاظ اقتصادی مثمرثمر می‌باشد و ارزآوری خوبی عاید کشور می‌کند.

  36. سلام
    من از سایت شما زالو تهیه کردم برای درد مفاصل و جواب گرفتم واقعا کوثر بود
    ممنونم

  37. سلام و عرض ادب
    ببخشید قیمت زالوها چقده؟ایا زالوهایی که برای صورت و بدن استفاده میکنند متفاوتن؟حداقل سفارشات به چه صورته

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  38. با سلام و عرض ادب،من شنیدم که
    زالودرمانی برای بیماری‌های گوناگونی همچون جوش، لکه‌ها و نقطه‌های سیاه، دمل‌های صورت، بهبود علائم سرطان، بیماری‌های مرتبط با گردش خون و اعصاب مفید می‌باشد

  39. سلام روزتون بخیر .
    بهترین زالو را از کجا می تونم خریداری کنم و قیمتش چقدره ؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  40. سلام زالو یکی از جانورانی است که برای بیشتر امراض ازش استفاده میکنن و در بیشتر اونها هم جواب میده همینطور برای لوازم آرایشی استفاده میشه

  41. سلام من برای بیماری پوستی ازتون زالو گرفتم و خدا رو شکر جواب داد فقط خواستم بپرسم که از زالو برای دیابت هم میشه استفاده کرد

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  42. با سلام و خسته نباشید، زالو درمانی یک روش موثر برای درمان بسیاری از بیماری ها و پاکسازی خون بوده و هست.
    سپاس از مجموعه خو مهرزالو بابت پرورش و عرضه زالو درمانی پرورشی با کیفیت.
    لطفا قیمت زالو رو هم درج کنید
    خرید از این مجموعه رو پیشنهاد میکنم

  43. سلام
    معمولا بعد از جراحی های زیبایی صورت استفاده از زالو درمانی نتیجه جراحی را بهتر می کند. هم اکنون در بعضی از کشورها بعد از جراحی بینی، پیشانی، سینه، گونه و انگشتان دست و پا از زالو درمانی استفاده می شود تا مانع از تشکیل لخته های خون شده و گردش خون بهتر و طبیعی تر در بافت لطیف تازه جراحی شده جریان یابد. شنیدم برای ریزش مو هم مفیده و همین طور درمان های دیگر . با تشکر از سایت خوبتون و آرزوی موفقیت

  44. سلام خداقوت. زالو درمانی پرورشی برای بسیاری از بیماری ها توصیه شده است و همچنین برای پاکسازی پوست عالیه.

  45. سلام وقت بخیر من ازاین سایت زالو خریدم برای
    پادردمادرم وپاش خوب شوده وخیلی رازی هستم

  46. سلام وقت بخیر.درسته که زانوها قیافه ترسناکی دارند ولی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها مفید هستند و خون را از نقاط عمیقتری خارج میکنند که اثر بخشی بیشتری دارد

  47. سلام
    زالو که در درمان انواع بیماری ها در طب سنتی و جدید کاملا پذیرفته شده است.
    زالو برای درمان انواع؛عفونت و بیماری قلب و عروق و دیگر بیماری ها کاربرد داشته.
    بنده برای مرکز طب سنتی از این سایت خریداری کردم
    بسیار راضی بودم.
    به شما هم پیشنهاد می کنم.
    ممنون از سایت خوبتون.

  48. سلام خسته نباشید
    زالو درمانی از گذشته تا به امروز مزایای زیادی داشته است البته بیشتر برای کسانی که از آن ترسی نداشته باشند و بتوانند آن را روی بدن خود تحمل کنند

  49. سلام من از زالو های این سایت استفاده کردم بسیار موثر بودن و در کمترین زمان سفارشم به دستم رسید

  50. سلام وقت بخیر.زالو درمانی و پرورشی رو توی سایت دیدم خیلی برای صورت و جوش خوبه و خواص زیادی داره به صورت تکی هم فروش دارید.

  51. بر خلاف چهره‌ی غلط انداز و زشت این موجودات،زالو درمانی بسیار مفید برای بدن و باعث پاکسازی خون است.

  52. سلام وقتتون بخیر
    بعد از سفارش چندروز طول میکشه که به دستمون برسه و اینکه زالوها زنده می مونن ؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  53. سلام قیمت این زالوها چنده؟ چجوری میتونم سفارش بدم؟ آیا امکان خرید حضوری هم دارید؟ برای پرورش دادن میخواستم.ممنون میشم پاسخ بدید باتشکر

    • برای هماهنگی جهت خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمائید تا همکاران هماهنگی های لازم را انجام دهند.

  54. سلام وقت بخیر
    زالو درمانی از طب های هست که امروز زیاد استفاده میشه
    در انتخاب زالو باید به محل تولید شده و نوع اونا دقت کرد
    مرسی از سایت خوبتون

  55. عرض ادب سلام و زالو درمانی برای درمان کسانی که دچار عوارض دیابت هستند، افرادی که مبتلا به بیماری‌های قلبی هستند و حتی کسانی که واریس دارند، توصیه شده است.
    ممنون از اطلاعات جالب و مفیدی که داشتید

  56. سلام صبح بخیر
    مطالب سایت رو مطالعه کردم و با توجه به اینکه چند سال پیش نیز از زالو درمانی برای مشکل گرفتگی گوشهام استفاده کردم ولی خب بعد اینکه چندتا دکتر رفتم و مشکلمو تشخیص نداده بودند و هزار جور دوار و درمان کردم ،خیلی راحت بود استفاده کردم از زالو درمانی و تا به الان مشکلی خدا رو شکر برام پیش نبومده.تشکر از سایت مفیدتون

    • در خصوص شرایط همکاری و اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  57. در طب سنتی ایران زالو از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. از دیدگاه اطبا، این موجود کوچک خونخوار، نسبت به حجامت خون را از نقاط عمیقتری خارج می‌کند و از این نظر اثر بخشی بیشتری دارد.

  58. سلام دوستانوقت بخیر
    زالو درمانی واقعا حرف نداره من استفاده کردم و جواب گرفتم پیشنهاد میکنم حتما از زالو درمانی استفاده کنید

  59. این موجود کوچک خونخوار، نسبت به حجامت خون را از نقاط عمیقتری خارج می‌کند و از این نظر اثر بخشی بیشتری دارد. از گذشته‌های دور زالو برای درمان انواع عفونت، بیماری‌های قلب و عروق، بیماری‌های پوستی، مشکلات گوارشی، واریس، آرتروز و بسیاری بیماری‌های دیگر کاربرد داشته است.

  60. سلام وقت بخیر
    من از این سایت خرید کردم و بسیار راضی بودم من به تعداد کمی خریداری کردم و الان مایل هستم به تعداد بسیار زیادی خریداری کنم

  61. ممنون از اطلاعاتی که در مورد زالو بهم دادید واقعا خوب و مفید بود موفق و رو به پیشرفت باشید

  62. سلام خداقوت من مجموعه درمانی دارم وحجامت وزالو درمانی انجام میدم.چگونه برای خرید عمده از شما مذاکره کنیم؟میخوام قیمت تمام شده برایمان مناسب باشد؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  63. سلام
    زالو فوق العاده عالیه من زیاد استفاده کردم و تاثیرش رو هم دیدم. به شدت پیشنهاد میشه

  64. زالوهای این سایت واقعا اصل اصلن برای درد کمر بسیار تاثیر گذارن من مادرم واسه کمر درد گرفته
    ممنون از سایت تاثیر گذارتون

  65. سلام وعرض ادب زالو درمانی برای درمان بسیاری از بیماریهای مفید است از جمله بیماریهای پوستی قلبی عروقی عفونت و…. و امروزه با افزایش کلینیکهای زالو درمانی این روش در میان مردم جا افتاده است با سفارش این زالوها با قیمت مناسب میتونید انها را در بسته بندی های مناسبی که به زالوها اسیبی نمی رساند تحویل بگیرید با تشکر از عوامل این مجموعه

  66. سلام من زالو پرورش میدم قیمت خرید شما الان برای امسال چنده؟ و چطور میتونیم با هم همکاری داشته باشیم؟

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  67. سلام وقت بخیر .ممنونم از سایت خوب با مشاوران فعال و کاربلد و با حوصله که زالوهای خوب را برای خریدارن آماده و با زمان تحویل به موقع ارسال میکنن .دست شما درد نکنه .ممنونم

  68. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و همکاران محترمتان زالو درمانی در طب سنتی طرفداران بسیاری دارد و بهداشت جهانی هم مجوز این کار رو داده و این خیلی خوب هست زالوهای موجود در مجموعه شما بسیار مرغوب هستند برای شروع کار چه کاری باید انجام داد آیا امکان مشاوره به صورت آنلاین وجود داره یا خیر؟ ممنون میشم که راهنمایی بفرمایید.

    • لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  69. از زالو برای طب سنتی استفاده میشه و من از این سایت سفارش دادم بسیار راضی هستم

  70. تمامی مراکز طب سنتی، کلینیک‌های مجاز، عطاری‌ها و عموم مردم برای تهیه‌ی زالو درمانی اصل می‌توانند به مرکز پرورش زالو مراجعه کنند.

  71. در گذشته زالو را مستقیما از تالاب ها و مرداب ها تهیه می‌کردند، به همین دلیل بسیاری از مردم با تصور اینکه زالو، موجودی غیربهداشتی است و می‌تواند عامل انتقال میکروب یا بیماری باشد به سراغ این شیوه‌ی درمانی نمی‌رفتند.

  72. از گذشته‌های دور زالو برای درمان انواع عفونت، بیماری‌های قلب و عروق، بیماری‌های پوستی، مشکلات گوارشی، واریس، آرتروز و بسیاری بیماری‌های دیگر کاربرد داشته است.

  73. فروشنده با کسب تمامی استانداردهای بهداشتی لازم، اقدام به پرورش و عرضه‌ی بهترین زالوهای درمانی می کند و تلاش می‌کند تا شرایط خرید و فروش زالو را بیش از پیش تسهیل نماید.

  74. با سلام
    بسیار سایت جالب و مفیدی بود . لطفا اگر خدمات حضوری هم دارید در این مورد بیشتر راهنمایی بفرمایید .

  75. با سلام
    بسیار سایت جالب و مفیدی بود . لطفا اگر خدمات حضوری هم دارید در این مورد بیشتر راهنمایی بفرمایید .

  76. پرورش زالو احتیاج به سرمایه و مکان بزرگ دارد ؟چند نفر می توانند مشغول به کار شوند؟

    • در خصوص شرایط همکاری و اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  77. سلام وقت بخیر ممنونم بخاطر توضیحات مفیدی که عرضه کردین
    بزاق زالو رسما یک اکسیر است که بسیاری از بیماری ها را درمان می کند و حتی می تواند سکته مغزی را هم درمان کند البته به شرطی که بلا فاصله پس از سکته، از روش زالو انداختن پشت گوش استفاده شود
    بهترین زالو برای استفاده در زالو درمانی آن زالویی است که؛ 1. شکل ظاهری آن شبیه دم موش باشد و باریک، 2. سری کوچک داشته باشد،3. شکم آن سرخ و 4. پشت آن سبز رنگ زیتونی مایل به سیاه یا ماشی باشد. زالو هر چه از آب های پاکیزه و شفاف تری صید شده باشد، کیفیت بیشتری دارد و چه بهتر که در آن آب ها قورباغه ها و گیاهان آبزی هم وجود داشته باشند.
    همچنین زالو هایی که مشکی رنگ هستند، سریع الحرکه و پر تحرک باشند نیز گزینه های مناسبی برای زالو درمانی محسوب می شوند.
    درخرید زالو این نکات را هم در نظر بگیرید

  78. سلام من در زمینه طب سنتی کار میکنم
    قیمت فروش عمده زالو هارو به قیمت همکاری چند حساب می کنید؟

    • در خصوص شرایط پرداخت محصول لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  79. ما خانوادگی همیشه زالو درمانی میکنیم و از زالوهای سایت شماهم سفارش دادیم خیلی خوبن
    چطور میتونم از همین زالوها تو خونه پرورش بدم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  80. سلام زالو درمانی برای طب سنتی از قدیم الایم بوده ولی قبلا برای مردم جا نیفتاده بود یا بعضی ها می ترسیدن ولی الان تمام طب سنتی ها کارشون حجامت وزالو گذاشتن هست بسیار جواب داده برای بیمارها هر دردی دارید فقط طب های سنتی انجام بدید انشالله نتیجه می گیرید

  81. سلام وقتتون بخیر ، مطالب اموزنده و کامل بود و اینکه تمامی مراکز طب سنتی، کلینیک‌های مجاز، عطاری‌ها و عموم مردم برای تهیه‌ی زالو درمانی اصل می‌توانند به مرکز پرورش زالو مراجعه کنند، و این عالیه و خیلی راحت می شه از سایت شما خریداری کنند ، موفق باسید .

  82. سلام ممنون از توضیحات و مطالب مهمی که مطرح کردید امروزه طب سنتی بار دیگه در کنار طب مدرن به درمان بیماری‌های زیادی از جمله مشکلات پوستی تا گرفتگی عضلات تا درمان یرقان پرداخته ودر این زمینه به موفقیت های زیادی هم رسیده تا جایی که اشخاص زیادی وقتی از درمان های و مدرن نا امید میشن به طب سنتی روی می‌آورند و خیلی از این اشخاص به نتیجه هم می‌رسند

  83. سلام
    پدر بزرگ من از زالو برای حجامت استفاده کرد راضی بود خوب جواب میده به شماعزیزانتوصیه میکنم

  84. زالو درمانی خیلی مفیده، پدرم زانودرد شدید داشتن مدتی مرتب زالو درمانی انجام دادن الان شکر خدا پاشون عالیه که کوهنوردی هم میرن

  85. سلام … تسلط بر روشها و الزامات صادرات و درک نیاز ها و شناخت میزان توانمندی تجاری کشورهای مبدا و مقصد از جمله مهمترین مباحثی است که باید توسط خبرگان این عرصه و با تعامل با کشورهای وارد کننده به دست آید تا باعث رشد اقتصادی و توسعه پایدار شود.

  86. درود بر شما و خدا قوت … فروش عمده چه ویژگی هایی داره که مشتری ترغیب بشه ؟ با سپاس از پاسخگویی شما

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  87. در طب سنتی استفاده از زالو برای درمان بسیاری از بیماریها تجویز میشود.
    البته تهیه زالو از مراکز معتبر دارای اهمیت ویژه ای است.
    معرفی این مراکز معتبر،کمک زیادی در راستای سلامتی افراد جامعه دارد

  88. سلام خسته نباشید خدمت شما میخاستم بدونم که برای شهرستان بفرستید آیا آسیب نمیبینه

  89. زالو درمانی واقعا عالیه، همسر من سالی دوبار اطراف قلبش میندازه، برای گرفتگی رگ های قلب

    • در خصوص پاسخ سوالاتتون و ثبت خرید به صورت عمده از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  90. سلام وقت بخیر
    من زیاد شنیدم که از زالو درمانی برای گرفتگی بدن استفاده میکنن چون خون مرده بدن رو میکشه بیرون ولی خودم تا الان جرات نکردم امتحانش کنم

  91. زالو جانور کوچکی از گونه‌ی کرم‌های آبزی است که تاثیر آن در درمان انواع بیماری‌ها، در طب سنتی و جدید کاملا پذیرفته شده ‌است و استفاده از زالو درمانی پرورشی را جهت درمان بیماری هایتان ضمن مشورت با پزشک به شما توصیه می کنم.

  92. برخی اوقات زالو درمانی بهترین راه حل جایگزین برای درمان بیماری‌هاست و حتی گاهی از درمان‌های دارویی هم بهتر عمل می‌کند

  93. با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه مهر زالو ، ممنون از اینکه دسترسی ما رو به زالو درمانی بسیار راحت تر کردید ، انشالله موفقیت روز افزون داشته باشید

  94. سلام بسیارجالب نمیدانستم زالو اثر درمانی دارد ممنون از شرکت آراد که باعث میشن اطلاعات کافی روبدست بیاریم موفق باشین

  95. دوست عزیز اگه میخوای بدنی سالم وبه دور از بیماری‌هایی مانند بیماری قلبی، عروقی، آرتروز، پوست،،،، داشته باشی حتما از روش زالو درمانی استفاده کن ودر طب سنتی وزمانهای قدیم بسیار از زالو استفاده می‌شده میتونید براحتی وبا خیال راحت وبا رعایت موارد بهداشتی از این سایت زالوخریداری وسفارش بدید سلامتی نعمت ست

  96. زالو درمانی واقعا شجاعت می خواد من که حتی نمی تونم به عکساش نگاه کنم. اما واقعا فواید زیادی برای بدن داره، چون باعث خارج شدن خون کثیف از بدن میشه.

  97. سلام روز بخیر
    من کار زالو درمانی انجام میدم
    از وقتی با این سایت آشنا شدم واقعا بهترین زالو رو برای کار ما پرورش میدن با قیمت مناسب برای ما ارسال میکنن حتی همکارانم هم تقاضا کردن که براشون سفارش بدهم
    موفق باشید در کارتون ❤️?

  98. سلام وقت بخیر
    می خواستم بدونم نگه داری و همچنین عمر زالو ها به چه صورته؟ یعنی در خرید جزئی، من خریدار باید زالو رو کجا نگه داری کنم؟ و اینکه زالو ها چه مدت زنده می مونن؟ بعد از یکبار استفاده می میرن؟

  99. سلام و وقت بخیر
    ممنون بابت اطلاعات مفیدی که درباره زالو پرورشی درمانی اراٸه کردید.
    کیفیت زالوهای این سایت خیلی خوبه و قیمتی مناسبی هم دارن.
    خریدشو به همه عزیزان توصیه میکنم.

  100. در طب سنتی ایران زالو از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. از دیدگاه اطبا، این موجود کوچک خونخوار، نسبت به حجامت خون را از نقاط عمیقتری خارج می‌کند و از این نظر اثر بخشی بیشتری دارد. از گذشته‌های دور زالو برای درمان انواع عفونت، بیماری‌های قلب و عروق، بیماری‌های پوستی، مشکلات گوارشی، واریس، آرتروز و بسیاری بیماری‌های دیگر کاربرد داشته است. من تا حالا از زالو استفاده نکردم اما الان با خوندن مطالب سایتتون ترقیب شدم که حتما

  101. ایکاش نمایندگی پخشی در استان های دیگه هم داشتین که به صورت حضوری از شما خرید میکردیم

  102. لطفا برای خرید اینترنتی راهنماییم کنید من تا حالا اینترنتی چیزی سفارش ندادم ممنون از پاسخگویی تون

  103. زالو‌انداختم‌خیلی‌موثر‌بودهفقط‌یک‌مرحمی‌باشد‌برای‌جای‌نیش‌ممنون

  104. زالو‌ انداختم‌خیلی‌موثر‌بوده فقط‌ یک‌مرحمی‌باشد‌برای‌جای‌نیش‌ممنون

  105. سلام وقت بخیر:
    از زالو برای درمان گرفتگی عضلات و کمر درد استفاده کرده ام واقعا جواب داد ممنون از سایت معتبرتان

  106. سلام کسانی که استفاده کنند همیشه دیگه خریداری میکنند زالوها برای نرم نگه‌داشتن بافت‌ها و سرعت درمان پس از جراحی‌های بازسازی صورت، انتخابی عالی و محبوب است. در بررسی‌های گذشته و فعلی، مشخص شده که زالو درمانی نتایج مثبتی در بازسازی بافت‌های بخش‌های جراحی‌شده‌ی بینی، پیشانی، سینه، گونه و انگشتان دست و پا دارد.

  107. سلام امیدوارم همیشه حالتون خوب باشه عالیه ما که همیشه خرید میکنید و ارسال هم سریع هست استفاده از زالوی طبی برای درمان برخی از بیماریها در ایران قدمتی دیرینه دارد که از جمله موارد مکتوب آن اشاره بوعلی سینا به استفاده از آن در درمان بسیاری از بیماریها در کتب مختلف از جمله قانون می باشد. سابقه زالو درمانی به 1500 سال قبل از میلاد در مصر باستان برمی گردد.

  108. با سلام و خسته نباشید
    زالو باید با حساسیت بالایی خریداری شود به دلیل اینکه اگر زالو در محیط بهداشتی پرورش داده نشده باشد باعث ایجاد عفونت شده و این خیلی خطرناک است.

  109. سلام روزتون بخیر دوستان
    زالو درمانی واقعا عالی هست و برای موارد زیادی مورد استفاده قرار میگیرد. مواردی ماننده جراحی های زیبایی , رفع ریزش مو , بیماری های قلبی ,سرطان , دیابت و… . زالو درمانی یکی از راحت ترین و کم عارضه ترین روش های درمانی به شمار می رود. البته توجه داشته باشید زالو ای که تهیه میکنید باید کاملا بهداشتی باشد و برای کار زالو درمانی استفاده از زالو های غیر بهداشتی میتونه خیلی خطر ناک باشه . زالو های بهداشتی رو میتونید از این سایت خریداری کنید

  110. سلام
    در طب سنتی ایران زالو از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. از دیدگاه اطبا، این موجود کوچک خونخوار، نسبت به حجامت خون را از نقاط عمیقتری خارج می‌کند و از این نظر اثر بخشی بیشتری دارد. از گذشته‌های دور زالو برای درمان انواع عفونت، بیماری‌های قلب و عروق، بیماری‌های پوستی، مشکلات گوارشی، واریس، آرتروز و بسیاری بیماری‌های دیگر کاربرد داشته است.

  111. با سلام و وقت بخیر. زالو می‌تواند در بهبود التهاب و جریان خون مؤثر باشد، درمان خوبی برای بیماران مبتلا به ناراحتی‌های قلبی است.

  112. با سلام
    در هرحال با توجه به فعالیت بهداشتی و دارای مجوز شما در راستای پرورش و توزیع زالو برای متقاضی اعتماد بوجود میاد خصوصا که با قیمت مناسب عرضه می کنید
    سپاس

  113. زالو ها علاوه بر این که خواص درمانی دارند کسانی که بتوانند آن را پرورش دهند از سود بسیار بالایی برخوردار می شوند

  114. سلام شبتون بخیر
    من صورتم مستعد جوش بود چند باری صورتمو زالو انداختم و خیلی بهتر شدم فقط یکم ترس داره از نظر من زالو انداختن

  115. سلام وقت بخیر من از این سایت زالو درمانی پرورشی خریداری کرده ام وخیلی راضی هستم چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم ازاین سایت زالو درمانی پرورشی خریداری کنید.

  116. سلام وقت بخیر
    بنده چند وقتی بود دنبال جایی میگشتم که برای کلینک زالو پرورشی تهیه کنم ولی پیدا نمیکردم وازجایی میخواستم بگیرم که مطمعن باشه وقتی بااین سایت آشناشدم ومقاله سایت رومطالعه کردم با اطمینان خاطر سفارش خودم رو ثبت کردم.

  117. سلام وقت بخیر من از این سایت زالو درمانی پرورشی خریداری کنید چون از نظر کیفیت بالایی دارد و از نظر قیمت مناسبی دارد به شما توصیه می کنم از این سایت زالو درمانی پرورشی خریداری کنید‌.

  118. سلام وقت بخیر. زالو درمانی پرورشی فقط مخصوص صادرات به خارج از کشور است؟ آیا امکان عرضه به بازار های داخلی را هم دارید؟ اگر امکان دارد چطور می توان با شما همکاری کنم؟

  119. سلام
    میخواستم بپرسم شما ارسال به شهرهای دیگه هم دارید؟
    اگر دارید میشه درمورد نحوه ارسالتون توضیح بدید؟

  120. سلام دوستان حتما همگی آگاه هستید که چقد ر ابن روزها زالو درمانی رواج داره و چقدر از این جانور کوچیک در درمان بعضی بیماری‌ها استفاده میشه و نتیجه ی عالی و خوبی هم داشته مثلا برای درمان غلظت خون زالو انداختن راه مناسبی هست و تحت نظر پزشک انجام میشه حتما هر چند وقت یکبار زالو درمانی کنید

  121. سلام من از زالو های این سایت استفاده کردم بسیار موثر بودن و در کمترین زمان ممکن سفارش به دستم رسید و واقعا راضیم.

  122. سلام واقعا زالوی های درمانی رو میخای بدونی چ زالویی هست بهتون پیشنهاد زالو های پرورشی رو میدم. چون خودم استفاده کردم ازش

  123. سلام و وقت بخیر
    روز خوش میتونم برای درمان خودم سفارش بدم یا فقط عمده است؟

  124. سلام و درود خدمت شما و همه عزیزان من زالوهای پرورشی خوبی رو از این سایت خریداری کردم و بسیار از کیفیت و از قیمت آن ها راضی هستم و به موقع به دستم میرسد ممنون از مجموعه خوبتان . همیشه پر روزی باشید.

  125. سلام وقت بخیر
    لطفا مراحل ثبت سفارش رو بفرمایید که به چه شکل میتونیم سفارش بدیم

  126. سلام و عرض ادب خدمت شما لطفا بفرمایید که قيمت عمده چقدر است قبلا از شما خریداری داشته ام و بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما امیدوارم که همیشه همینطور قیمتهاتون منصفانه باشد باعث افتخار است که همکاری کنم با شرکت شما عزیزان چقدر عالی که میتونیم بدون واسطه خریداری کنیم

  127. سلام خسته نباشید . ممنون از سایت خوبتون فقط یک سوال داشتم . بسته بندی شما برای ارسال زالو به چه شکل است ؟

  128. سلام در گذشته زالو را مستقیما از تالاب ها و مرداب ها تهیه می‌کردند، به همین دلیل بسیاری از مردم با تصور اینکه زالو، موجودی غیربهداشتی است و می‌تواند عامل انتقال میکروب یا بیماری باشد به سراغ این شیوه‌ی درمانی نمی‌رفتند.

  129. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما

  130. سلام خسته نباشید خدمت شما هنرمندان ایرانی امیدوارم که همیشه موفق باشید بسیار راضی بودم از کیفیت و قیمت مناسب شما حال دلتون عالی

  131. سلام
    زالو درمانی در دنیا و همچنین در ایران مورد توجه مردم قرار گرفته و این جراح کوچک پس از سال‌ها دوباره به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

  132. سلام
    ایران ، چین ، آمریکا و کشور های دیگر با توجه به افزایش تقاضا برای زالو های طبی، بازار خوبی برای این موجود کوچک و پرخاصیت ینی زالو ایجاد شده است.

  133. سلام
    بعضی از بیماری هایی که پزشکی نوین از درمان آن ها عاجز است و یا فقط با عمل های جراحی سنگین و پر هزینه انجام می دهد را زالوی طبی سبز به راحتی درمان می کند.

  134. سلام وقتتون بخیر . شنیدم که زالو وقتی کامل خون رو میمکه حجم زالو بیشتر میشه و میمیره درسته ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما